Kalejdoskop

Uczestnicy i Goście
 

 

Uczestnicy:

Teatr Kaprys M2 (Łapy)

Spektakl „Odcienie”
Czas trwania spektaklu: 30 min.
Piątek, 23.06.2017r., godz. 17.30
Reżyseria: Radosław Zaremba

Scenariusz: zespół

O spektaklu 

„(…) Pod tą maską kryje się twarz, ale to nie jestem Ja, nie jestem tą twarzą. Pod tą maską kryje się coś więcej niż ciało, pod tą maską kryje się idea …” te słowa, niczym refren, przewijają się we współczesnym społeczeństwie, kulturze, a także życiu codziennym. Czy to prawda, że każdy z nas musi przybrać maskę, stać się kimś, kim nie chce być, aby zadowolić i sprostać oczekiwaniom, które napotyka na swojej drodze każdego dnia? Na to pytanie, odpowiedź, w metaforyczny sposób, postarają się znaleźć młodzi aktorzy grupy warsztatowej Teatru „Kaprys M²”.

O teatrze

Grupę tworzą uczniowie szkół gimnazjalnych oraz licealiści. Zespół działa przy Domu Kultury w Łapach od 6 lat, jednak obsada spektaklu „Odcienie” to osoby debiutujące na deskach teatru amatorskiego. Jak same twierdzą, przywiodła je tu ciekawość oraz chęć przekazania światu swojego zdania na tematy je nurtujące. Grupę tworzy 5 aktorów (2 mężczyzn i 3 kobiety), których różni kompletnie wszystko, poza jednym, pasją i chęcią odkrywania teatralnego świata. Za naukę stawiania pierwszych kroków w amatorskiej zabawie teatralnej młodych aktorów Teatru „Kaprys M2”zabrał się Radosław Zaremba, który jest reżyserem grupy oraz jej opiekunem.

 

***

 

Teatr Zbożowy (Kielce)

Spektakl „Koniec świata, czyli satyra za Wszechświat” (35 min.)
Czas trwania spektaklu: 35 min.
Piątek, 23.06.2017r., godz. 18.20
Reżyseria: Dorota Anyż

Scenariusz: Konstanty Ildefons Gałczyński, adaptacja Dorota Anyż

O spektaklu 

„Koniec Świata czyli Satyra na Wszechświat” to spektakl apokaliptyczny, inspirowany poematem K.I.Gałczyńskiego nawiązujący do dnia Sądu Ostatecznego. Przedstawienie jest utrzymane w klimacie groteskowo – katastroficznym. Miejsce akcji rozgrywa się na ulicach Bolonii, gdzie słynny astronom Pandafilanda ogłasza zgromadzonym termin końca świata. Spektakl skrzy się humorem, zaskakuje zwrotami akcji. Niewątpliwym atutem przedstawienia jest świetna gra aktorska młodych artystów, transformacja dokonująca się na scenie, praca z rekwizytem i lekkość przechodzenia z jednej sceny do drugiej, będącej komentarzem do współczesności.

O teatrze

Zespół Teatru „Zbożowego” tworzy młodzież szkolna i studencka, pracują ze sobą od trzech sezonów teatralnych pod opieką artystyczną Fundacji Studio TM. Uczestniczą w warsztatach teatralnych, przygotowują etiudy, spektakle, widowiska plenerowe. Biorą udział w Ogólnopolskich Przeglądach i Festiwalach Teatralnych zdobywając nagrody.

 

***

 

Teatr Wyjście (Stalowa Wola)

Spektakl „Wojenka”
Czas trwania spektaklu: 30 min.
Piątek, 23.06.2017r., godz. 20.00
Reżyseria: Krzysztof Czubak

Scenariusz: Krzysztof Czubak

O spektaklu

Spektakl „Wojenka” jest wynikiem rozważań członków zespołu na temat otaczającej rzeczywistości. Obserwacje atakujących ze wszystkich stron zdarzeń medialnych i ich wpływ na kondycję duchową młodych ludzi tworzą sceny dotykające istotnych zagadnień. W spektaklu padają pytania o współczesne pojmowanie patriotyzmu, poczucia obowiązku, tolerancji. 

O teatrze

Teatr „Wyjście” powstał w 2007 roku. Od początku działalności mając na celu pobudzanie wyobraźni, kształtowanie wrażliwości i kultury języka młodych ludzi. Do zespołu należy młodzież szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, pracująca pod okiem Krzysztofa Czubaka. Trzon repertuaru stanowią spektakle autorskie, będące wynikiem rozważań uczestników.

 

***

 

Teatr Satyry Zielona Mrówa (Lublin)

Spektakl „Klosz – art, czyli pochwała muchy”
Czas trwania spektaklu: 30 min.
Piątek, 23.06.2017r., godz. 20.50
Reżyseria: Robert Kaczorowski i zespół

Scenariusz: zespół na podstawie tekstów Lukiana  z Samosat

O spektaklu

Lukian z Samosat żył w czasach nie aż tak nam odległych… zaledwie dziewiętnaście wieków temu (ok. 120-190 r.). Do dziś uważany jest za prekursora satyry społecznej. Zhellenizowany Grek, urodzony w Syrii, sofista. Jego tekst, na podstawie którego powstał spektakl „Klosz-art, czyli pochwała muchy” to właściwie pieśń pochwalna na cześć… muchy. Czyż można znaleźć coś bardziej niestosownego do uwielbienia i pochwały? Wszakże środowisko naturalne tych owadów, ich sposób życia, uroda są niezmiernie interesujące… A jednak nie o samo uwielbienie much chodziło. Tekst posłużył autorowi m.in. do „wsadzenia szpili” Platonowi za to, że ten w wywodzie o nieśmiertelności, pominął jakże ważną MUCHĘ. Jednak sam spektakl nie podejmuje wspomnianych filozoficznych tematów, nie należy doszukiwać się w nim drugiego dna. Traktujemy tekst Lukiana jako zabawę, żart zaprawiany może nieco czarnym humorem. Chociaż śledząc losy naszej trójki bohaterów, spędzając z nimi jeden dzień z życia, może odkryjecie w nim… ale ciiiiiiiii… już zapraszamy na spektakl!

O teatrze

Teatr istnieje od 2008 r.  „Klosz – art, czyli pochwała muchy” jest 7 spektaklem w dorobku artystycznym teatru. Zespół teatru stanowią wychowankowie Bursy Szkół Artystycznych w Lublinie. 

 

***

 

Teatr „Lepszy profil” (Piotrków Trybunalski)

Spektakl „Kto ze mną pobiegnie?”
Czas trwania spektaklu: 40 min.
Sobota, 24.06.2017r., godz. 10.00
Reżyseria: Małgorzata Kowalczyk

Scenariusz: Małgorzata Kowalczyk wg Dawida Grosmana

O spektaklu

Spektakl „Kto ze mną pobiegnie?”, oparty na książce Dawida Grosmana o tym samym tytule, opowiada historię 16- letniego chłopaka, poszukującego, w ramach wakacyjnej pracy, właściciela zaginionego psa. Asaf podążą śladami dziewczyny. Spotkani po drodze ludzie pozwalają mu wreszcie poznać prawdę o Tamar. Dzięki tej wędrówce, Asaf poznaje też siebie, jakiego dotąd nie znał.

O teatrze

Zespół „Lepszy profil” istnieje od 2015 roku. Tworzą go gimnazjaliści, choć trzy osoby są już w liceum. Podczas II Ogólnopolskiego Festiwalu Teatrów Młodzieżowych „Kalejdoskop” prezentował przedstawienie „Jestem”.

 

***

 

Teatr Kukufas (Zabrze)

Spektakl „Długa Berta”
Czas trwania spektaklu: 25 min.
Sobota, 24.06.2017r., godz. 15.00
Reżyseria: Nina Wolska

Scenariusz: Nina Wolska wg książki „Długa Berta” Cuci Canals

O spektaklu

Długa Berta czyli polska wersja hiszpańskiej opowieści o włoskich kochankach Romeo i Julii. Opowieść o skrywanej miłości i ślepej nienawiści mieszkańców wioski zagubionej gdzieś na końcu świata. Tak więc nie brak tu polskiego pragmatyzmu, włoskiej zapalczywości i subtelnego hiszpańskiego nadrealizmu. Bo to w końcu taka baśń, ale jakże prawdziwa...

O teatrze

Zespół składa się z czterech uczennic szkoły średniej, które chodzą do jednej klasy, a swoją przygodę z teatrem zaczęły w zeszłym roku. 

 

***

 

Integracyjna Grupa Teatralna Pomost (Orzesze)

Spektakl „Ubu król”
Czas trwania spektaklu: 45 min.
Sobota, 24.06.2017r., godz. 15.45
Reżyseria: Iwona Woźniak

Scenariusz: Iwona Woźniak wg Alfreda Jarry’ego

O spektaklu

„Ubu Król czyli Polacy” – Alfreda Jarry’ego – to historia dochodzenia do władzy, pogoni za pięniądzem. W kraju Ubu panuje chaos spowodowany ciągłą zmianą prawa, finansów, wojska, bezsensownymi reformami. Napisany w 1888 roku dramat Jarry’ego został uznany za początke surrealizmu, teatru absurdu w historii teatru. Sztukę charakteryzuje groteska, absurd oraz satyra. Młody zespół POMOST-u próbuje odkryć w tekście napisanym przez rówieśnika (Alfred Jarry miał w momencie pisania dramatu zaledwie kilkanaście lat) współczesny obraz świata.

O teatrze

Integracyjna Grupa Teatralna POMOST działa przy Miejskim Ośrodku Kultury od 18 lat. Założycielem, prowadzącą i reżyserem jest Iwona Woźniak. Teatr stworzył kilkanaście premier: „Uczta kozła”, „Wianki”, „Gaja”, „Wystarczy być”, „Historie św. Jacka”, „Album”. Najnowsza premiera to „Ubu Król”. Teatr występował kilkaset razy w kraju i za granicą. Reprezentuje miasto i powiat na wielu imprezach, festiwalach teatralnych, konkursach, przeglądach zdobywając liczne nagrody. Dużym osiągnięciem jest I miejsce za spektakl : „Wystarczy być” na motywach powieści Jerzego Kosińskiego na VII Ogólnopolskim Otwartym Festiwalu Teatrów Amatorskich „ODEON 2000”. Inne nagrody to m.in.: I Nagroda podczas IX Ogólnopolskiego Otwartego Festiwalu Teatrów Amatorskich „ODEON” za spektakl „Fragment Dramatyczny”, I nagroda Towarzystwa Kultury Teatralnej w XXXV Ogólnopolskim Konkursie „BLIŻEJ TEATRU”: edycja wojewódzka, nagroda podczas I Festiwalu Monodramów MoTyf w Tychach za spektakl „Takie moje wędrowanie”, nagroda główna i wyróżnienia w kilku kategoriach podczas Tyskich Spotkań Teatralnych, za spektakl „Historie św. Jacka Odrowąża”.

 

***

 

Teatr Kaprys (Łapy)

Spektakl „Z Pieśni wzięte”
Czas trwania spektaklu: 40 min.
Sobota, 24.06.2017r., godz. 17.00
Reżyseria: Adam Karasiewicz

Scenariusz: Adam Karasiewicz wg Adama Mickiewicza

O spektaklu

Przedstawienie miało swoją premierę w maju tego roku i jest własną próbą odczytania ballad Mickiewicza, które łączy motyw pieśni gminnej. Śpiew inicjuje tu opowieść i stanowi jej dopełnienie.

O teatrze

Grupa jest licealnym zespołem Teatru „Kaprys”, który funkcjonuje od wielu lat przy Domu Kultury w Łapach. Kaprys uczestniczył w wielu przeglądach teatralnych, zdobywając liczne nagrody. W tym składzie grupa funkcjonuje od dwóch lat.

 

***

 

Teatr „Zrkadlo” (Słowacja)

Spektakl „Učený z nebaniktonespadol”
Czas trwania spektaklu: 40 min.
Sobota, 25.06.2017r., godz. 10.00
Reżyseria: Peter Luptovský

Scenariusz: Peter Luptovský  wg Vincenta Šikuly

O spektaklu

Losy głównego bohatera spektaklu „Učený z nebaniktonespadol” przypominają nieco historię polskiego Janka Muzykanta. Głównym bohaterem widowiska jest chłopiec o imieniu Vincent, którego rodzice w dużym stopniu angażują do licznych prac w ich gospodarstwie. Chłopiec ma mały kontakt z rówieśnikami i mało czasu na dziecięcą zabawę. Pewnego dnia w ich wiosce pojawia się człowiek, który zakłada orkiestrę dętą i zachęca Vincenta, by został jej członkiem. W graniu bohater odnajduje swą prawdziwą pasję. Czy rodzice będą akceptowali jego wybór?

O teatrze

Teatr „Zrkadlo” został utworzony przez literacko – dramatyczną klasę Podstawowej Artystycznej Szkoły imienia J.L. Bella w Kremnicy. Zespół ,,Lustro’’ jest tworzony przez dzieci i młodzież w wieku 7 – 18 lat. Pomimo krótkiego istnienia zespół zdołał przygotować kilka spektakli, takich jak: „Motyl”, „Nie wariuj”, „On właśnie przyjechał”, „Bajaja”, „W ślepych alejach”, „Bliźniaki”, „O Boże jak ja…”, „Dziwny Janko”, „Zuzanka”. Zespół bierze udział w wielu krajowych i międzynarodowych festiwalach, m. in. Teatralna Nitra, Kolin Novy Jicin CZ, Europejski Festiwal Wigraszek, Ludick Romania, Jonava – Litva, Bareily – India.

 

Goście:

 

Ośrodek Praktyk Teatralnych „Gardzienice” ma charakter autorski.

Założony w 1977 roku przez Włodzimierza Staniewskiego, na wschodniej ścianie Polski, tuż przy żelaznej kurtynie, stał się znany na świecie dzięki spektaklom i rygorystycznym praktykom teatralnym. Staniewski szukał matecznika, zapomnianego przez Boga i historię, izolowanego od reszty świata, "gdzie diabeł mówi dobranoc", dokąd nic nie dociera i skąd nic nie wychodzi. Wybrał wieś Gardzienice.  Był to – jak na owe czasy – nie tylko akt desperacji ale i ryzyko cywilnego samobójstwa. Wspaniałe perspektywy, jakie dawali mu teatralni patroni i krakowsko-wrocławskie środowisko kultury, zostały zerwane.

O "Gardzienicach" zaczęło się mówić. Do Staniewskiego ciągnęli zewsząd młodzi ludzie. Oferował im katorżniczą pracę w zaszczurzonym lamusie (legendarna kaplica poariańska o wymiarach 5 x 7 m), mieszkanie między gumnem a chlewikiem i tułaczkę po zapadłych wsiach (słynne wyprawy artystyczno-badawcze) w celu "bratania się z ludem", jak śmiano się w tzw. środowisku.

Dziś można zaryzykować stwierdzenie, że zjawisko zwane "Gardzienicami" było jedną z forpoczt zmian jakie zaszły w Polsce po roku ‘89.

W Ośrodku Praktyk Teatralnych "Gardzienice" pracowało w ciągu ostatnich 35 lat kilkadziesiąt artystów i animatorów kultury z Polski i ze świata. Ich kilku-kilkunastoletnie a nawet dłuższe wkłady w misję i ślady ich twórczej obecności utrwalone są w literaturze przedmiotu i w annałach opisujących kolejne batalie i stadia ewolucji teatru. Dwóm spośród nich należą się szczególne wyrazy uznania. Są to Mariusz Gołaj i Tomasz Rodowicz.

We wrześniu 2013 odbyło się otwarcie nowego kompleksu teatralnego w Gardzienicach. Doprowadzony do kompletnego zniszczenia przez kolejnych włodarzy (w ciągu sześćdziesięciu powojennych lat) - architektoniczny zespół pałacowo-parkowy został teraz podźwignięty z ruin i zgliszczy i cudownie zreanimowany.

Staniewski jest inicjatorem tego przedsięwzięcia, autorem koncepcji, fundraiserem i egzekutorem realizacji – w najmniejszych detalach. Nazywa ten projekt najważniejszym utworem reżyserskim, swoim opus magnum.

Teatr "Gardzienice" stał się dobrze rozpoznawalny dzięki swym dogłębnym badaniom w zakresie rdzennych i antycznych tradycji muzycznych, wyjątkowym technikom aktorskim (ciało, głos), dzięki zaangażowaniu w tworzenie w naturalnym środowisku i akcentowaniu zasad wzajemności w pracy.

 

Alison Hodge, XX-centuryActor's Training', Routledge

 

Doktryna teatralna Staniewskiego nazywana "ekologią teatru", wymieniana jest dziś jako jedna z ważniejszych. Liczni artyści i grupy teatralno-animatorskie, w kraju i za granicą, czerpią obficie z eksploracji i osiągnięć Teatru "Gardzienice".Kolejne konstelacje ludzi, których Staniewski wokół siebie gromadził stanowiły - zawsze - międzynarodowe varieté. Eksploracja Antyku i zwrócenie się ku literackim, muzycznym i mitologicznym wątkom starożytności pozwalało porozumiewać się ponad kulturowymi i stereotypowymi podziałami.

 

Tadeusz Kornaś - Włodzimierz Staniewski i Ośrodek Praktyk Teatralnych ", Homini

 

Ta niezwykła, nieprzejednana (...) grupa, pracująca pod inspirującym przewodnictwem Włodzimierza Staniewskiego … jest, wg mnie, jednym spośród zaledwie kilku w świecie znaczących zespołów teatralnych. 

 

Susan Sontag  w nocie do: Hidden Territories, Routledge

 

 

OŚRODEK PRAKTYK TEATRALNYCH „GARDZIENICE”

Spektakle gościnne: „Sceny z Wesela”, „Elektra”

Sobota, 24.06.2017r., godz. 21.00

Reżyseria: Włodzimierz Staniewski

Eurypidesa - Tragedia uczuć. Nota reżyserska:

"Elektra" Eurypidesa jest melodramatem jak mówią uczeni, gatunkowo pomiędzy tragedią a dramatem satyrowym, z efektami heroikomicznymi. Ma konstrukcję niehomogeniczną. W sztuce rozpoznaje się zapożyczenia, wtręty (niektóre dodane po śmierci Eurypidesa), kompilacje, niezgodności, wywołujące spory czy niektóre słowa powinni wypowiadać ci a nie inni bohaterowie.

Mity w teatrze greckim były bez przerwy przerabiane i reinterpretowane. Eksperymentowano i wystawiano warianty ("wariacje") ze śmiałością, której trudno doszukać się w późniejszych epokach. Bardzo niewiele w opowieściach mitycznych jest niezmienne i sztywno ustalone. Fabuła, pisał Oliver Taplin, nie była ważna, ważne było jak poeta zmieniał ją w dramat. "Ograniczenia są niewielkie, przestrzeń dla artyzmu ogromna"(świadek Taplin). Eurypides i inni nie tylko dostarczali tekstów ale byli też kompozytorami, choreografami i reżyserami. Musieli prowadzić próby, których proces mógł być uciążliwy, pełen napięć, zmian, poszukiwań inwariantów, napadów euforii i zwątpień, inwencji i odrzuceń, zmieniającego się tempa, kapryśnej dynamiki i wariackich pomysłów.

 

Włodzimierz Staniewski

Sceny z WESELA

PODEJMĘ MOŻE PO RAZ WTÓRY TRUD TEN CO MNIE ZABIJA

Stanisław Wyspiański „Niech nikt nad grobem mi nie płacze”

Interpretacja sceniczna Wesela Wyspiańskiego  to zaślubiny szaleństwa z romantyczną miłością. Tutaj mary pod osłoną nocy szepczą nam do ucha serdeczne przekleństwa i zgniłe pozdrowienia. Od kogo? Dla kogo? Trudno nam rozeznać w tym szalonym tańcu na czyich ustach składamy pocałunek. Impresja wystarcza nam za całość. Ta jedyna, weselna noc, to nasza cała prawda - o Polsce, słowiańskości i duchowości. Tekst eksploduje więc w ruchomy obraz a malarstwo Malczewskiego staje się metafizycznym impulsem do działania. Wesele zaprasza nas do zdarzenia w ciemną noc. Do chocholego tańca nad różanym trupem.

 

***

 

KONCERT MONIKI KOWALCZYK

 

Sobota, 24.06.2017r., godz. 18.00

Kowalczyk - songwriterka, wokalistka, autorka tekstów. Aktorka Teatru Puk - Puk oraz Teatru Kto tam? ze Świdnika.

24.04.2017r. premierę miała jej debiutancka płyta (EP) pt.: "Piosenki".

Od dwóch lat tworzy autorskie kompozycje i pisze do nich teksty, koncertuje w całej Polsce (do tej pory wielokrotnie w Lublinie oraz m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdyni). Jest laureatką ogólnopolskich festiwali muzycznych, m.in. Grechuta Festival Kraków czy Festiwalu FAMA w Świnoujściu. Działa również jako instruktor dziecięcych zespołów wokalnych.

 

***

 

„Poławiacze pereł. Improv Teatr”

 

Spektakle gościnne: „W nowym kinie”, „Teatr od kuchni”,

Piątek, 23.06.2017r., godz. 21.30

Na początku roku 2015 w Lublinie powstała nowa grupa improwizacji teatralnej. Przemysław Buksiński (człowiek, który improwizację sprowadził z Kanady do Polski) wraz z aktorami Łukaszem „Szampankiem” Szymankiem i Remigiuszem Jankowskim, Marcinem Wąsowskim i Michałem Łysiakiem z Kabaretu Świerszczychrząszcz oraz Mirkiem Urbanem – psychologiem, pasjonatem żonglerem - po raz pierwszy stanęli przed publicznością i korzystając z jej sugestii wykreowali wirtualny świat chwilowego i niepowtarzalnego teatru.Ich celem nie jest jednorazowy uśmiech wywołany szybkim żartem, czy łatwym dowcipem. Dążą do prawdy, do głębokiego przeżycia, do sytuacji w której widz przegląda się w wykreowanej spontanicznie scenie. Humor nie jest celem, jest jedynie środkiem dotarcia do tego co porusza, co ważne.

Sama improwizacja, to zbiór kilkunastu reguł zachowania aktora na scenie. Pozwala opowiadać historie, tworzyć postaci i relacje, kreować świat. Z jednej strony to technika. Z drugiej, to droga rozwoju nie tylko aktorskiego, lecz także osobistego. „Poławiacze Pereł”to dojrzali mężczyźni po trzydziestce. Ich doświadczenie życiowe oraz bogata przeszłość teatralna w połączeniu z impro, to doskonała mieszanka która zapewnia widzom niezapomniane przeżycia. Spektakle „Poławiaczy” są każdorazowo eksperymentem, są wyzwaniem, są skokiem na „głęboką wodę”. Przed ich rozpoczęciem nikt (nawet aktorzy) nie wie co się wydarzy, jakie tematy zostaną poruszone, jakie historie opowiedziane i jakie tajemnice ujawnione? Scena i widownia powołują do życia bohaterów, bohaterowie mierzą się z problemami, rozwiązują je lub są nimi przygniatani. Wytwarza się energia, która spaja aktorów, łączy przestrzeń iluzji teatru z przestrzenią życia. „Poławiacze Pereł” otwarci są nie tylko na nowe światy swoich opowieści. Często podczas spektakli pojawiają się pomysły nowych form gry aktorskiej, które natychmiastowo są włączane do występu.

Członkowie „Poławiaczy Pereł” chętnie dzielą się swoim doświadczeniem improwizacji i pracy scenicznej podczas warsztatów. Nie są to zwyczajne warsztaty teatralne. Ich dynamika i możliwość zaangażowania osób, które nigdy wcześniej nie miały kontaktu ze sceną, powodują, że każdy może się W NICH Odnaleźć. Podczas warsztatów uczymy się: słuchania drugiej osoby, podzielności uwagi, koncentracji, bycia tu i teraz, rozwijamy zdolności pracy w grupie, wspólnego tworzenia. A wszystko w oparciu o proste zabawy i gry, które oprócz podnoszenia naszych umiejętności dają radość i powodują uśmiech.

 

***

 

KONCERT ZESPOŁU „KASIA I CHŁOPAKI”

Niedziela, 25.06.2017r., godz. 17.30

„Kasia i Chłopaki” to projekt muzyczny powstały w 2016r. pod kierownictwem Huberta Domańskiego reprezentujący samozwańczą „alternatywną poezję śpiewaną", gdzie teksty puławskiego poety Jakuba Waca zostały oprawione i wzbogacone o oprawę instrumentalno-wokalną. Zespół zdobył wyróżnienie w 39 Edycji Przeglądu Poezji Śpiewanej i Piosenki Autorskiej „Wyśpiewać Poezję" Scena Młodych 2017 w Lublinie.

Skład zespołu:wokal: Alicja Rzepka,gitara: Marcin Marzec,bas: Mateusz Nowacki,

piano: Katarzyna Panecka,perkusja: Piotr Szymula

 

 
 
 
 

Europejski Ośrodek Praktyk Teatralnych
założony, budowany i prowadzony
przez Włodzimierza Staniewskiego

 
Wydarzenia SpecjalneMediaMapa serwisuBIP

Copyright © 2013 - 2018 by Europejski Ośrodek Praktyk Teatralnych Gardzienice | Realizacja JMC

 
 
 

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij X